DAG 3

klockan ringde 06.20 idag, inget jag är van med dom sista två veckorna kan man säga.
sved i ögonen hela frukosten, men sen så tog det sig!
första matchen i vm, ever för min del, det är ju skitläckert!
och kul var det, trots att termometern låg på strax under -20.
men vädret och isen var helt klart i sitt bästa skick.
vinst med 8-0 mot canada och 17.00 väntar USA. kan inget annat än längta!


nu väntar dusch, lunch, vila och matchgenomgång till kvällens match :)

innan promenaden ner till planen.


och så drar ju syrran iväg på NM, kul och lycka till nu!

P blev matchens lirare, vilken stjärna jag bor med! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA NI ÄR STEKIGA!!!!!! säg till P att göra ett mål för mig, och om du gör ett gör du väl det helhjärtat från mig? hihi.. vi var med i tdningen idag. SNYGGA? nja, men du var söt ;) hihi ha det gött hälsa emmaK, michelle och soffi också.. och om du vågar prata med micro kan du säga att hon var grym i filip och fredrik ;)

2010-02-24 @ 12:59:28
Postat av: hemlig beundrare

Snygga tjejer och grattis till segern!

2010-02-24 @ 16:52:33
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR bilden i tidningen! :D

2010-02-25 @ 11:08:13
Postat av: Sophia

Min bästaste Malin! :) Jag är så stooolt över dig!! Hoppas ni tar hem hela skiten! Och har roligt såklart! Pussssss

2010-02-27 @ 04:31:02
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: emma

Hej;)

haft en bra dag?

kram

2010-03-01 @ 23:38:46
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0