0/365

Jag har nog aldrig vart hos nervös i hela mitt liv tror, jag kan direkt säga att jag håller på att skiter ner mig totalt. det här är inte roligt!
Sitter iallafall på arlanda nu och ska snart gå på, är kaos i huvudet på mig.. och törstig är jag också, lär köpa en aning många liter vatten på planet för att överleva.

Som jag kommer sakna alla hemma, var fruktansvärt nära på att börja gråta när jag lämnade mamma och pappa. Men jag ska inte gråta, jag vill ju det här. Men Sophia ska få gråta lite med mig när jag väl kommer till London.

Min kära syster


Camilla, jag kommer sakna dig fastän du ser ut som gör ;)


Nej usch, nu drar jag. Hej med er!


m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0