sweeeeet

vi har fullt med bananflugor hemma hos oss. jag förstår inte varför, vi har ju jättefint hos oss. eller jättefint och jättefin, man kan mer säga att det inte är så pass äckligt så att bananflugor uppstår :b

var hem till skutskär igår och träffade då min kära systersdotter, moa. jag gillar henne. hon har blivit så pass stor så att man kan kalla henne människa. nu försöker hon prata, fast det låter mer: gogglelgoglkeklokjaig. så det är inte riktigt förståeligt än, men det kommer nog med tiden allt.




gullig tjej!
hon kommer avguda mig, sen när jag lär henne en massa skit som lojsan kommer blir pissed på, ha ha ha.
jag ska dock få henne att lära sig den här frasen när lojsan fråga vem som lärt henne, "det var camilla".
om jag lyckas med allt detta så kommer jag få moa att jäklas med lojsan och lojsan kommer skälla på camilla för att hon lär moa sattyg.
och jag kommer njuta av det hela :)

powernap, sen blir det utgång.


sverige förlora mot ryssland med 3-6 idag, om någon bryr sig ;)

bye


Kommentarer
Postat av: limpan

haha, det är så rätt! ;) sen lär du lära henne allt som du har lärt ebba också :D

miss you!

2009-09-30 @ 14:57:01
URL: http://linnsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0