avreagering

titta så det kan gå när man helt plötsligt fick nånting att göra; inte ett inlägg på tre dagar.
och ännu mer kommer det bli att göra.
imorn har vi psykologi redovisning, på tisdag nästa vecka har vi prov i rättskunskap, onsdag svenska redovisning och på fredag är det prov i ma c...  suck.

inte nog med det så har jag haft en förjävlig dag!
började med att klockan ringde och jag kunde inte tro att det var sant! jag hade sovit i typ 10 minuter, kändes det som.
klev upp utan att ens öppna ögonen, gjorde nog inte det på en kvart.
gjorde mina dagliga rutiner för tidagsmorgonen tills jag inte hittade mina underbyxor. jag letade och letade men hittade dom inte nånstans. det kokade i mig och jag har nog aldrig letat så mycket efter något i hela mitt liv. så jag var tvungen att ta ett par andra som jag inte alls gillar lika mycket som dom borttappade, eller jag gillar dom inte ens i huvudtaget!
redan vid det här laget hade jag nått en hög nivå på min "förbannad-skala", och snabbt höjdes den 3 snäpp till när maggan (bilen) beter sig som en bitch! skulle ha kunnat lämna henne i ett dike och spotta på den.. men det gjorde jag inte.
sen blev min dag lite ljusare när falk tog fram sin underbara repstege, jag älskar repstegen!
men den mörkna ganska snabbt sen under ispasset...
kommer sen till skolan för att käka kyckling och ris med currysås, men fick chili con carne?!?!?!?!?!?!?! vilket jag hatar mest i hela världen. det är få maträtter jag inte äter, och chili con carne är en utav dom få.
var ganska högt upp på min skala nu igen.
men det la sig senare eftersom.

nu är det snart träning och jag har inte läst på psykologin än. istället sitter jag här. vilken tönt jag är.
får väl göra det halv 12 inatt då när jag kommit hem från träningen.

bye M.

ganska töntigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0