vad gör man inte för lite äppelpaj?

ovanligt tagg för att gå ut, brukar inte vara det så ofta.
jag har helt klart börjat trotsa mina egna principer.

1. jag bloggar fast jag inte gillar det.
2. jag ska ut två gånger den här veckan, fastän jag knappt går ut ivanligafall.
3. jag går ut på en vardag
4. går ut för att promoe ska spela. jag hatar svenne banan.


vi fick stå över cooper idag. vilket var snällt för varken jag eller familjen kunde knappt lyfta oss själva upp för trottoarkanten.
i och med det hade vi lite tid över och vi bestämde oss för att åka till ica för att smaka på deras smakprover. vi fick smaka på pizza, tomatsoppa, soya yougurt och mjölk, fick också smaka äppelpaj. vårat besök på ica varade i ca 40 min och det ända vi handla var vaniljvisp, kanel och äppeljuice.
och då kan man undra vad fasen det var vi gjorde som tog så lång tid. - jo, vi väntade på att äppelpajen skulle bli klar. fastän vi skulle hem och baka en själv. vi är lite av tragiska. men roligt var det.

vi passade även på att hälsa på vår kära soffi. hon är lika mysig som alltid :)

nu är jag bjuden på mat hos familjen hökdahl, vilket var jättesnällt! :)

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0