rubrik?

det är verkligen farligt med för mycket tid. jag tycker ju att jag aldrig har tid med nått, men nu dom senaste dagarna har jag tid med allt. jag blir på tok för rastlös.
och det här med mycket tid är inte alltid bra, man hinner tänka så mycket, bl.a att jag har träning om cirka 3 timmar och 45 min. och nej, jag är inte ett dugg sugen på att träna.
en sådan person som inte håller på med nån slag av lagidrott tänker säkert: "men skit i och träna då om du inte vill". egentligen är det så enkelt, men ändå inte.

att jag just nu inte är sugen på att träna är troligen för att jag vet att det kommer bli jobbigt, kanske det jobbigaste jag gjort till och med. men ändå gör vi det. ibland förstår jag inte ens varför jag utsätter mig själv för denna otroligt fysiska ansträgning, psykiska också för den delen.
men till och med jag har tydligen nått som jag brinner för..

apropå ingenting som har med träning att göra så ska det "bytas olja" till helgen, med en början på torsdag. kan bli kalaskul, det är många som ska ut då som jag förstår.
amanda skulle också ut som jag fatta det på linn, så då ses vi! :)

fick också höra idag att min blogg inte var nå rolig. men det gör ingenting för det är ingen som har sagt att den ska vara det heller. som jag själv märkt på mina inlägg så verkar jag vara en rätt neggig människa för tillfället :b

anledning till att den inte var nå rolig var för att inläggen var för långa, men när man väl är igång är det jättesvårt att sluta. när man tänker på det ena så kommer man strax efter på det andra som också var värt att nämna, och så håller det på sådär.. men hädanefter så måste jag nog dela upp mina tankar i delar (absolut inte tre, för då strider jag mot mina reglar!).

och nu när jag ska avsluta det här inlägget så måste jag fylla i en rubrik, det är verkligen skitsvårt! och man kan inte bara slå några mellanslag heller, utan det måste stå nått. asdrygt vilket som

moderntförfattarskap väntar, vilket suger.
lite negg kanske?



Kommentarer
Postat av: Amanda

åh fy satan, jag har förträngt det där med modernt författarskap.....(känns inte som det är det bästa man kan göra när man är så rastlös som mig heller iofs:p) så då läser jag din blogg istället :D

2009-09-23 @ 14:53:24
Postat av: limpan

detsamma snygging! :) det blir alldeles för sällan nu för tiden :( <3

2009-09-23 @ 18:25:06
URL: http://linnsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0