götet, here we come

sitter i bussen nu på väg till göteborg. jag har vart vaken sen klockan sex, omedvetet. det var inte meningen, skulle kliva upp åtta men vaknade klockan sex av nån konstig anledning. låg bara vred och vände på mig. efter en timme vaknade linnea för att gå på toa och sen sov vi tillsammans :) eller sov, vi pratade mer om bl.a hur länge vi väntat på denna dag. tiden går ruskigt fort!
bussresan är alltid trevlig. vi har ett litet lan vid borden i bussen, typ 7 datorer som är uppe. med tanke på datorer så älskar jag min, den är hur bra som helst! satte på den vid kvart över tio och har mer än 40 % i batteritid kvar och jag har inte haft i sladden en ända gång! sjukt bra.. nått som är mindre bra (ändrar dock inte min åsikt om hur mycket jag älskar den!) är att tangenterna är vita, vilket är väldigt snyggt så länge man inte har ätit choklad eller annat dyligt, men det skrattar jag bara åt förtillfället. haha
vi har väl cirka fem timmar kvar innan vi är framme, men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge ;)
nu ska jag väl käka lite, behöver lite uppehåll från min bästis.
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0