Ett välbehövligt lov står på tur

hade jätte svårt för att sova igår, bara vred och vände på mig i flera timmar säkert. kanske hur jobbigt som helst.
började dagen med 3 timmar rättskunskap vilket var helt okej. det är ganska roligt faktiskt. fick tillbaka provet vi hade gjort också. vi gick tillsammans igenom provet för att se att allt stämde vilket jag tycker är en underbart bra idé. lyckades då samla på mig tre poäng mer som räckte ganska lagom till VG istället för ett G+. det gjorde jag ganska bra kan jag tycka :)
donade och grejade med UF företaget också, börjar äntligen kanske få lite fart på det hela. har bestämt tid med damen på affären som vi ska beställa våra armband från. nu saknas bara affärsidé, affärsplan, PENGAR och ja, en hel del alltså. men det börjar ta sig allt :)
det är mycket som kommer hända här fram över och det som vi mest ser fram emot är cupen i Ale Surte! kommer bli super spännande att se hur vi ligger till och framförallt få spela lite matcher. lite nervös är jag faktiskt :b
vi ska också få om tapetserat här i vår lilla lya, vilket vi har väntat på i två år, men nu är det dags.
nästa höjdpunkt är väl lovet allt! kanske hur skönt som helst! dock så kommer det bli två lite halvjobbiga pluggveckor efter om lovet om jag fattat schema korrekt.
ikväll väntar det en sista träning innan cupen, men nu ska jag lira ut lillesyrran i GH som hon så våldsamt svär över förtillfället ;)
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0