14 mars

ja, just nu är jag trött och har en lårkaka, tror jag..

det blev en förlust med 2-1 mot nässjö, vilket betyder att säsongen är slut för våran del. det är tråkigt, men om man ska se över hur säsongen har varit så ska vi vara nöjda tycker jag. visst var det en stor besvikelse sådär direkt efter, men vi spelade verkligen kanonbra och gav dom en rejäl match. det som är synd är att det är aldrig vi som får dra det längsta strået, men det kommer.

nu sitter vi i bussen på väg hem. alla är kalaströtta, eller jag iallafall. skulle kunna slockna vilken sekund som helst. efter mina beräkningar så ska vi vara hemma runt halv 4 inatt, vilket känns lite sisådär. men ska inte klaga, bussen kan ju gå sönder och vi är inte hemma förns imorgon förmiddag. men förhoppningsvis inte :b haha

allt för mig
malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0