21/365

Igår tog Sophia med mig ut på äventyr då jag hade vart lite nere, tack till flickan!
Vi var först på oxford street, åkte till King's cross station där harry potter spelas in, på perrong 9 3/4, det var ganska cooolt! Haggan är lite avis förstår jag?????? ;)
Vi tog oss vidare till big ben där vi också kunde se london eye, tower bridge och så letade vi efter London brigde, för vi trodde att den bron skulle vara coolast, men det visade sig att det var den vi stod på och den var inte särskilt cool. så nu är tower bridge coolast, inte london bridge!

det var mörkt så det var lite läckert, sophia jämförde det med en natt i new york. jag har aldrig vart där så jag vet inte.

Idag har jag vart till skolan, sen åkte jag hem. jag funderar på om jag ska åka och rösta, men orkar troligen inte. men då kan man inte klaga på fyra år och det känns ju lite sådär..

Just nu sitter jag barnvakt för karen ska på zumba, lite avis är jag! det ser ju askul ut, på tv iaf. Sen ska jag troligen hem till Sophia om henrik hinner komma hem i skaplig tid. ska ju trots allt upp typ 7 imorn, och kan då inte komma hem vid 12 för då ser jag troligen ut som ett enda stort X imorgonbitti när jag ska upp. Vill och uppskattas ej!

sophia tvivlade på sina guidekunskaper, men blev inom kort ganska självsäker igen.




Nu är henrik hemma så jag ska kila iväg till sophia som bjuder på hemlagade köttbullar, täck täck!



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0