MÅNDAG

men vilket humör jag har vart på idag, vad hände egentligen?
glad så glad var jag. hoppas det håller i ett tag till!

imorgon väntar en tur till högskolan och sen hem för att se på u18's sista och avgörande match i semifinalen, kan bli spännande. men en match som kommer bli spännande är väl ändå herrarnas, 4200 biljetter sålda och arenan tar in 3800 eller nått sånt? kan bli kaos eller ruggig stämning!  återstår att se ;)

ser fram emot helgen och så måste jag erkänna att jag är så stolt över lillmillanpillan som är så duktig! dock inte i hushållet..... men det tar sig så småningom det med, förhoppningsvis


Kommentarer
Postat av: saadet

hej hej kikar in i din blogg om det är okej:P allt bra?



är det du på bilderna där uppe?

2010-03-17 @ 10:03:51
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0