DE 6 SENASTE TIMMARNA AV MITT LIV GÖR JAG?

nada skulle man kunna säga, men fort har det gått ändå måste jag säga.
jag som har konsten att kunna sova minst 75% av resan har inte sovit en sekund än, inte ens försökt.
kan inte riktigt avgör om det är bra eller dåligt. ju mer man sover, ju snabbare går det skulle man kunna säga.

men vi har ju inte kunnat gjort särskilt mycket förutom att dra på oss träsmak i rumpan.
jag tänkte att när jag väl har tid så kunde jag ta tag i varför menyn hade försvunnit på höger sidan.
jag hittade den i inlägget längst ner, hur den nu kunde komma dit?
efter ett antal försök att fixa det hade jag ställt till det så förjäkligt för mig så jag tog bort allt i min upprördhet.
stängde av datorn.
efter en timme hade jag samlat mig för ett nytt försök och det gick genast mycket bättre. men meny-problemet återstod fortfarande men jag accepterade att jag inte förstod mig på det så jag tog bort det helt och hållet istället.

det var tänkt att dagens låt skulle vara ocean avenue - yellowcard, men tönten som har lagt upp den vägrar "bädda in" den!
men inte gör det nått, jag har hur många dagens låtar som helst på lager!


dagens låt: Face down - The red jumpsuit apparatus




bara 1,5 timme kvar nu, ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0