SHITHEAD

På min och Linneas begravning har vi bestämt att the funeral ska spelas, för att hedra varandra. kanske världens bästa låt, inte bara nu - utan förevigt!

The Funeral - Band of horses



och föresten så har jag ställt till det för mig igen!
pelle frågade om jag kunde sitta i matchseketariatet under knatten cup imorn mellan 11.30-16.00 och jag tackade så snällt ja såklart.
jag har ändå inget bättre för mig.... trodde jag.
var därefter in på svt play för att se om man kunde kolla på herrarnas semi i repris, vilket man inte kunde. såg också då att finalen går imorn kl. 15.00!
bra jobbat där malin.... hur vore det om jag kunde ha lite mer koll då?!

men fördelen med hela grejen är att jag får äta hur mycket gratis korv jag vill. och vi vet att allt gratis är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0