EVERCHANGING

Jag skulle tippa på att vi har en liten epidemi här i familjen.
Vi har ont i huvudet, magen, känner oss dåsiga och bara allmänt trötta och hängiga, men ändå inte så pass för att kalla oss sjuka. konstigt det dära.

Jag försöker göra allt för att motverka det, dricka flitigt med C-vitaminer och har till och med köpt "järnsaft" för att få upp humöret en nivå till. Få se om det blir nån skillnad, det skulle definitivt uppskattas!

Dagens låt tillägnar jag mig själv!




Var en sväng hem till Fia innan träningen också, måste bara lägga till att hon har det finaste huset jag skådat! och varför vill hon inte bo där? fattar ju ingenting! Jag är iallafall första köpare när det ska säljas.
men främst ska jag tacka henne för skorna jag får låna, tuuuuuuuuuuusen tack!

Kommentarer
Postat av: AmandaH

tror jag är smittad av eran konstiga epidemi....

2010-01-29 @ 02:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0