Hey!

Kom precis hem från en liten promis och fika med anna och barnen. Gick förbi Marcus skola så jag hittar dit på torsdag när han har sin första skoldag, svängde förbi Starbucks också för att få i oss kalorier. Vet dock inte om det behövs, men gott var det.


Jag var in till Kingston också tidigare idag, helt själv!! Jag börjar bli riktigt modig nu. Åkte så att jag var där lite för tidigt kanske, men gick omkring på stan och kikade lite så fördrev tiden helt okej ändå.
Klockan två stod jag utanför den svenska handelsbanken i Kingston, efter att ha frågat ett antal människor om vägen trots att jag hade TVÅ kartor för att hitta. Men men, fram kom jag.

Väl där fick jag fylla i nå papper som jag fattade nada av, så jag var tvungen och fråga henne om hjälp som jag hade tid hos. Ganska pinsamt, men nu är det gjort och jag har ett konto här i England om cirka en vecka.
Efter den här dagen har jag insett att det kommer krävas en engelska kurs för att kunna göra mig mer än bara förstodd. Jag hatar att suga på engelska!

Nu blir det troligen en liten löprunda/gå, beroende på hur långt jag orkar, haha. Kan inget annat än skratta åt hur dåligt jag är tränad just nu....


m.

Kommentarer
Postat av: määndy

hahaha, skulle gärna vilja sett den löprundan xD hahaha skoja;) älskar dig

2010-09-03 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0