love you gunnis!

jag är sjukt trött, sov i soffan för en stund sen men tog tag i mig själv för att lägga mig i sängen.
träningen var ofattbart jobbig. egentligen kan jag inte avgöra vad det var som var så jobbigt. vi hade ju ingen direkt "ren" skridskoåkning. trodde jag skulle svimma ett tag där, tur att gunnar hjälpte mig andningen, hahah.
apropå gunnar.
jag kämpade så med att hitta ett word program som jag kunde ladda ner. jag som inte är så high på datorer frågade självklart emil och jonas om hjälp. vilket jag kanske inte borde ha gjort så här i efterhand, jag skulle ha frågat gunnar. jag vet ju att hon inte har nått liv utan sitter bara vid datan (nästan direkt citerat från gunnar själv), ska dock inte få det att låta negativt när jag själv inte har ett speciellt händelserikt liv. så jag borde ha vetat att gunnar kan det där, men det förbi såg jag.
vilket som hittade jag, jonas och emil ett program som äntligen gick att ladda ner, skulle dock ta typ tre dygn med mitt mobila bredband. men mot mina förväntningar gick det förvånansvärt snabbt ändå och jag var jätte nöjd, fram tills gunnar säger "men jag har ju word på min data som du kan genom ett usb".
jag trodde jag skulle börja gråta!!!! hon har vart närvarande i lägenheten hela tiden när jag kämpat med det där, hennes argument till att hon inte sagt nått var "men du frågade ju mig inte".
just för stunden hade jag svårt att ta det. men inom kort förstod jag att hon nästan hade gjort helt rätt! jag vet ju att gunnar är super-high på datorer. vilken bitch jag är.
jag är skyldig gunnar en stor förlåtelse och hon ska veta att jag älskar henne trots våra motgångar i livet!



haha, bjuder på denna...
om vi ska gå tillbaka till mitt nedladdande av word så har det stannat på 97,3 %. kan nån svara på vad det är för fel?!?! jag är djupt frustrerad över det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0