från oövervinnerlig kärlek till djup frustration på mindre än en minut

jag älskar min nya dator, den är så snabb! hur kunde jag någonsin ens tänka tanken att använda den gamla. förstår inte ens hur jag orkade kämpa med den. jag skulle lätt kunna bli en data nörd nu!
emma ringde mig idag från Italien, det var så kul att prata med henne. saknar dig vännen!
den här bilden kanske verkar ganska irrelevant, men det är den inte. det ligger till så här: emma blir sur varje gång jag lägger upp en bild på henne som hon tycker är ful, bara hon som tycker det dock. så därför gör jag inte det, just för att hon blir lite putt. men ändå ibland så undrar hon varför jag aldrig lägger upp nån bild på henne, och svaret blir att hon alltid blir putt.
så nu har jag kommit på en lösning till detta problem, bilden ovanför representerar emma utan att vara hon.
happy nu Em? ;) (jag förväntar mig ett svar)

men något jag är fruktansvärt frustrerad över är att jag ligger tydligen inte med i peters massutskickslista på bandygym. det stör mig något så innerligt när jag personligen har informerat om det säkert 27462 ggr förut och inte nog med det så har han "fixat" det alla de där 27462 gångerna också.
det är ju kalas kul att man råkar får veta nått av en slump för att nån annan pratar om det, och jag varje gång "va, nu fattar jag inte?" SKITKUL! var ordet.
Imorn ska peter få veta att han lever!
från att verka så positiv till helt plötsligt fruktansvärt negativ är det nog bara jag som lyckas med..
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0