2 mars

min dag har vart bra. har träffat jullan och jullan igen, det uppskattas otroligt. utan dom skulle troligen min skoldag vara ganska grå, så jag är tacksam :)

idag har jag inte bara ägnat mig åt eget skolarbete utan även hjälpt behövande. simon som är minst sagt inte kreativ någonstans behövde hjälp med en svenska grej. världens simplaste sak ansåg jag, det behövdes bara skrivas en historia med svåra ord som man skulle utgå från. eftersom orden och föklaringen fanns på pappret så var det bara kreativiteten som behövdes, vilket jag hade för tillfället.
men jag blir glad av att kunna hjälpa när jag kan, vilket i vanliga fall inte är så ofta :b

första träningspasset var roligt och utan snö, andra var bara snö men ganska roligt för det.

nej nu är det dags för sängen, så godnatt!


malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0