11 mars

ja, vad ska man säga.. lite halvtaskig uppdatering från min sida, men jag har verkligen inte haft nå ork eller nått viktigt att berätta för den delen heller.

det som kan vara värt att nämna är väl att vi torska mot nässjö med 2-5 (2-2), fast vi gjorde en jättebra match.
sen så har det inte hänt ett dugg dom senaste dagarna, förutom att jag var högst två meter från att dö idag. och då menar jag dö bokstavligen! jag skulle cykla ner från backen på väg till skolan. erik och kalle cyklar över utan problem, men jag ser att jag inte hinner över med tanke på att bilen som kom, kom i en ganska hög hastighet. så jag var tvungen att bromsa, och jag har bara frambromsar och så var det ett halt underlag. så vad händer? jo, jag ramlar mitt i vägen. men tur som var så ramla jag mellan två refuger(?) som´visar att det är där man ska passera.
det kunde ha slutat olyckligt, men jag kom undan med lindriga skador (kalasont i röven).




aja, nog om det.
nu sa jag äta nått, sen får vi se vad som händer :)

malin.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack malin vad gullig du är :D du är också jättefin vettu :)

men du, fan vad synd att du inte kan komma på fredag. hade varit roligt! :(

2009-03-11 @ 20:45:42
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, taskig bild

2009-03-11 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0