torsdag

första natten jag inte vaknade mer än fyra gånger för att jag inte kunde andas(bara två ggr inatt..), men man ska ju veta att man lever.

var och kollade på när p17 landslaget spelade mot bandygym med julia. bandygym var snäppet bättre skulle jag vilja säga, men är det så konstigt när de har typ halva p19 landslaget?  nej, så det var inte så konstigt.
hade träning efter det, skulle göra ett försök att gå ner på gymet och för en gångs skull göra något vettigt, men lyckades inte idag heller.. det är ju så fruktansvärt TRÅKIGT! nåndag ska jag få upp gnistan med gymmet, men inte än..


nu om en stund har jag nästa träning, kommer vara en lugn träning, är det alltid på torsdagar. sen har u19 match så jag och julia ska kika på den.
och imorn åker vi till nässjö och jag missar båda geografin och religionen igen. tror jag inte ens har vart på hälften av dom lektionerna av olika anledningar, inte bra.

dags för käk.

malin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

halva p19 landslaget? 3 pers från u19 landslaget.

p17 landslaget fick helt enkelt storpisk av saiks u-19 skulle jag vilja säga:P

2009-01-08 @ 22:21:20
Postat av: anonym

de va endast 3 p 19 landslags spelare med.

2009-01-08 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0