onsdag

första dagen i skolan var väl inte allt för jobbig, och tur var väl det. ganska skönt att komma igång med vardagen skulle jag vilja säga.

idag händer ingenting, förutom att cykla. tur att linnea har en träningscykel så slipper vi springa. nog för springa ger kanske 1780 gånger mer än att cykla, men jag springer ju ändå inte när jag spelar bandy. förutom uppvärmningen runt jernvallen (låter lite och det kanske inte är så långt, men det känns betydligt längre!), och det räcker ganska bra för mig. fast egentligen inte.
julia kanske kommer förbi och vi ska kolla på film, kommer isåfall bli jättemysigt :)

nej nu ska jag mysa med skrutthögen!


PS.
och det är kul att mina klasskompisar bettar på hur lång tid det tar innan Podén kommer dö.. 



Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud Malin, jag trodde bara att du skämtade om det där med katten ;) Men nu måste jag få komma och hälsa på den :)

2009-01-07 @ 18:09:37
Postat av: Emma

som om du cyklar när du spelar bany då. pucko

2009-01-14 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0