torsdag

fick höra att vårat kära f-17 lag åkte på torsk med 2-1 mot ryssarna. tråkigt, men det är bara att hålla ut och ta dom i finalen istället :)

men vilken upplevelse! kommer själv ihåg första gången man fick åka iväg med landslaget, fast då spelade vi bara två träningsmatcher mot norge. det var ju skit häftigt bara det! man fick en massa tröjor och bo på hotell, man blev hela tiden påmind om att man var där för att man var en av dom 16 bästa i landet. det är häftigt, tro mig!
året efter spelade vi det första nm:et för flickor och då hade även finland ett lag. då fick man overaller och alla skulle se likadana ut. så ska det i och för sig vara i alla klubblag också, att man ser likadana ut. men det är inte samma sak när det står sverige på ryggen :)

och i år spelar dom vm, vilka framsteg det har blivit på bara två-tre år, först träningsmatcher, sen nm och sen vm. det är bra jobbat! :)

tycker även att emma och lillesyrran gör det otroligt bra och jag är så stolt över dom som är dom två bästa 93:orna i sverige. ta åt er tjejer, ni är grym! :)


jag har lärt camilla allt jag kan och det verkar funka fint för henne! bra jobbat gumman!



dags att dra sig i säng nu när man ska upp tidigt imorn!  måste fixa matsäck också :)

malin.


Kommentarer
Postat av: lillesyster

haha, bara så att duvet är det där ett kort på nathalie jönsson, det är ganska likt mig, men tyvärr ;)

du är så söööt, kul att du ska med till sälen sis! =) <3

2009-02-13 @ 20:53:16
Postat av: HAHAHAHHA

Bra mallan du har nästan tagit en bild på Millan :D hahahah men tyvärr så var det inte hon ;P pussspusss din lilla groda<3

2009-02-14 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0