tappat talförmågan?

kom precis hem ifrån träningen. passade även på att besöka erik som fyller 18 år idag, grattis!  det bjöds på kladdkaka och sprutgrädde, eller bjöds och bjöds, det  var snarare jag som frågade om det fanns fika :b men man förväntar sig faktiskt att det ska finnas fika på en födelsedag. gott var det iaf!

innan jag for hem från träningen så var jag in i innebandyhallen för att informera astons damlag om bandyfesten på lördag, det gick bra förutom att jag nästan stammade fram allt................

yrken som jag inte skulle klara av: guide, talesman, politiker, nån högt uppsatt osv.  jag skulle kunna hålla på i evigheter. sambanden med dessa yrken är att de talar inför en grupp av människor, vilket jag tydligt inte klarar  av!


vill också informera om att jag INTE bentacklade crissa när vi var ner på friåkningen. bentackling låter alldeles för brutalt gentemot vad det egentligen var. jag kan erkänna att det inte var snällt, men det var heller absolut inte med mening. har väldigt dåligt samvete över skadorna som uppstod!


nu är det dags för duschen och sen krypa ner i sängen.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0