onsdag

min kära syster klagade på att jag uppdaterar min blogg alldeles för sällan, vilket kanske är sant, men jag har ju dock ett liv och sitter inte vid datan allt för mycket ( tro det eller ej).

efter träningen imorse när jag var påväg upp för trappan hörde jag ett ljud som lät som en dammsugare. jag tänkte "vilken idiot dummsugar klockan 9 på morgonen?!"
väl uppe på min våning så märker jag att det är från våran lägenhet det låter ifrån, och då var det katten som satt på dammsugarna och såg lite halvt vettskrämd ut. stackarn, hon är så gullig :)
 
till middag idag blev det en hamburgare från Aga med simpan och niklas, gott var det allt. men när jag kom hem kom jag på att jag åt pizza i skolan?! det är näst intill oacceptabelt att äta pizza till lunch och sen hamburgare till middag! herregud malin, skärpning nu!

malin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tror du ja dog lite nu eller ?! underbart mallan :D

2009-02-04 @ 22:07:31
Postat av: lööf

Men glöm förguds skull inte den här dagen..

2009-02-05 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0