lördag

fick se att lillesyrran kommenterat och skrev att det inte var hon på bilden utan det var natalie jönsson från tranås. jag skäms! hur kan jag inte se skillnad på min egna lillesyrra och nån annan!? men dom var riktigt lika varandra!
fy skäms på mig!

f-17 laget vann mot finland och norge, vilket var kalas bra. men trots det kommer dom inte få spela final för att det hade för dålig målskillnad. eller man kanske inte ska säga för dålig, men finland och ryssland hade bättre helt enkelt.. skit tråkigt! men allt är trots en otrolig upplevelse och jag hoppas tjejerna är nöjda ändå :)



väntar nu på att mina dejter ska komma (julia och julia). vi ska göra kalasgod mat, dricka gott och ha det allmänt trevligt!





glad alla hjärtans dag! :)


malin.


Kommentarer
Postat av: julia

LOVE YOU ANALEN!

2009-02-14 @ 21:18:00
URL: http://julialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0