friluftsdag

det är alltid lika roligt att åka skridskor. måste säga att det var många som imponerade på mig, bla fille och wanke, dom var riktigt duktiga måste jag säga :)
vi lirade mestadels, skit kul faktiskt!

nu är jag hemma och ska snart bege mig till gävle, måste kika om det finns nått jag kan ta på mig till morgondagen :)
sedan ska jag vidare hem till syster och sen tillbaka till sandviken för att vara parkeringsvakt på jernvallen och sen kolla på saik - hammarby. kan bli bra match!

btw, det är fredagen den 13:de, men inget har hänt än och tur är det.

nu är det klart också att det blir inge åre under sportlovet med emma och per mfl. men det blir dock sälen med mamma och pappa, blir nog kul det med.  ska äga camilla på skidorna också ;)





somliga går med för stora skor ,   älskar den här bilden!


malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0