fredag

fredagarna kan inte bli bättre!  trots att företagsekonomin ligger alldeles för tidigt och lektionen är alldeles för lång, men det är världens bästa dag iallafall.

var ute och gick i snöstormen, var ju tvungen att gå till apoteket innan det stängde. helst skulle jag ha velat lega kvar under täcket, men plikten kallade. köpte avmaskningsgrej till katten för troligen så har hon det. tanten på apoteket var supertrevlig och hjälpte och förklarade allt för mig hur man skulle göra och så :)

fick reda på att vi var tvungen att välja nya kurser som vi vill gå till nästa år, på måndag och fick veta det idag. jag har inte en aning om vad jag ska välja. i och för sig så behöver jag inte välja en enda kurs eftersom jag får tillräckligt med poäng från bandgym. ma C ska jag  ha iaf, sen kan man ju bli sån här "utbildad gymnasie ekonom" men det är affärskommunikation på engelska(!?) vilket suger totalt. jag gillar inte engelska.
nej, det där får jag tänka på allt.

malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0