25 februari


skrev precis ett inlägg, men allt försvann?! jag beklagade mig över hur ständigt trött jag var och det där gjorde knappast saken bättre.

men men, dags att bättre på humöret nu när mamma snart kommer.
hon missade dagens sex timmar långa skoteråkning med korvgrillning på en sjö, super trevligt var det. det ända som saknades var lite solsken och blodcirkulation i fötterna.

att åka på skoter på fjällen eller i skogarna är helt underbart, det är så fint så man börjar tveka på att det är i sverige vi bor. ingen, eller iallafall inte jag, visste att sverige var så sjukt fint på vintrarna!


   

jag och emma har kommit överens om att köpa en stuga tillsammans i fjällen nångång i framtiden, det kan bli kalaskul! eller det är mer jag som bestämt det, men jag är näst intill säker på att emma är på själva idén i nuläget.

att jag ska sitta på två olika bussar och ett tåg hem i sex timmar imorn gör mig lite orolig, dels för att jag inte kan gå på toa och dels för att jag blir så sjukt rastlös, och kommer troligen inte vilja somna med tanke på att jag kan snarka, och missa hållplatsen, det finns hundra olika anledningar till att jag inte vill och buss/tåg.

det ända som är ljuset i denna resa är att min saknade vän linnea kanske ansluter mig i borlänge. det vore alla tiders!

nu ska jag kolla på big bang theory, poppa popcorn men innan det göra ett efterlängtat besök på toan. haha, säkert inget ni ville veta

malin.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José! =)

2009-02-25 @ 20:05:20
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är helt klart på. bara vi skaffar enskilda toaletter med

2009-02-25 @ 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0