24 februari

är så less på lillesyrran! var man sådär otrevlig när man var mindre? om inte, vart är dagens ungdomar på väg? jag får panik. man får inte umgås för mycket med småsyskon, det är tydligt.
inte nog med det så saknar jag min säng obeskrivligt mycket.
förutom detta så är det faktiskt väldigt avslappnande här uppe, och så otroligt mycket man kan göra. man kan ju undra varför vi bara har vart ute med husbilen på sommaren, det är ju skit roligt här uppe.

har också använt muskler som jag inte visste att jag hade, sjuklig träningsvärk, mest i ryggen. skulle behöva åka iväg på ett ordentligt spa, vilket aldrig kommer hända.. men man kan ju drömma :)

camilla, matilda, jag och kari åkte skidor idag på förmiddagen. kari är sjukt duktig på att åka skidor fastän han inte har några ben(!), eller han har två stumpar. förstår inte hur han kan klarar sig näst intill helt själv som han gör. helt genomskön är han också.
inga större vurpor blev det, men kul ändå.

vid 12 blev det lunch, korv m. bröd (tredje dagen i rad, snacka om varierande kost), men korv är ju ganska gott.
sedan åkte vi iväg ett helt gäng med skoter, DET ÄR JU FÖRJÄVLIGT KUL! jag blir helt i extas..


måste säga att  vara ute en hel dag tar på en, man blir helt slut. det sägs ju vara bra att vara ute i friska luften mycket, men jag vet inte.. man blir ju hur trött som helst, vilket gör att man är relativt lätt irriterad, och i de flesta fall blir den personen som blir utsatt för den lätta irritationen blir (ungefär 98%) också irriterad. och så går det runt sådär, ett ända stort kretslopp med trötthet och irritationer.

en annan sak som jag också måste ta upp är att ca. 95% av alla manliga liftvärdar ser skit bra ut! jag börjar fundera på att de tar in arbetskraft efter utseende. jag blir inte förvånad isåfall.


malin.
(helt klart meddragen i det stora kretsloppet av frisk luft)

Kommentarer
Postat av: louise

åh, jag vill också åka skidor ! :(

2009-02-24 @ 22:07:49
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0